hrt i psyche

  liczba postów: 2
UWAGA: Forum Trans-Fuzji zostało zamknięte. Tworzenie i edycja postów nie są już możliwe.

Wszystkich forumowiczów zapraszamy pod nowy adres: http://transpomoc.pl
do naszego własnego, społecznościowego, Wolnego Forum Transowego.

Zawartośc starego forum zostanie zapisana i przeniesiona w nowe miejsce w postaci archiwum.

na dół strony  
hrt i psyche 2013.05.29, 16:06
[autor]

Witam 

Mam pytanie do co bardziej doświadczonych koleżanek. Czy od przyjmowania hormonów miałyście stany depresyjne lub całkiem odwrotnie ?

Zaczełam hrt jakieś 3 m-ce temu ostatni tydzień mam zwiększone dawki ale i tak na wcześniejszych rezultaty odczuwałam i widziałam, z tym że nie wiem co jest przyczyną ale czułam się lepiej ,wcześniej brałam antydepresanty bardzo słabe 50mg Asertin myślałam że moje dobre samopoczucie jest z tym związane a różnice były wyraźne w poczuciu humoru ogólnym dobrym stanie psychicznym i może wręcz szczęściu, zadowoleniu patrzeniu pozytywnie ,po przestaniu brania Asertinu efekt był dalej, zrzucałam to jednak na tamten lek .Teraz po zwiększonych dawkach hrt odczuwam prawie euforie dosłownie :)

Słyszałam że mogą być efekty zupełnie odwrotne,a tu takie zaskoczenie.

Możliwe że to tak naprawde nie efekt chemiczny ale psychiczny cieszę się ogromnie z tego jak się rozwija moje ciało i zmienia myślenie,zachowanie to naprawde wielkie szczęście dla mnie ,tak jak bym po 38 wiosnach spełniła swoje marzenia .

Ale już nie wiem co jest przyczyną, czuje się świetnie z każdą zmianą ,odpowiada mi pasuje czuje jak bym wreszcie mogła być sobą .

Ale najważniejsze boje się

,znając różne działania leków i naszego kapryśnego oraganizmu  że to się odwróci że może to zamienić się w ciągłe stany depresyjne ! 

Miałyście podobnie ?

Z góry dzięki i naprawdę gratuluje tej strony jest super :) i jak czytałam posty to czuję że trafiłam do naprawdę wspaniałej grupy średnia mądrości i inteligencji jest znacząco wyższa niż średnia społeczeństwa :)

buziaki 

Renata

zmian: 1, ostatnia: ginavice - 2013.05.29, 16:12
Re: hrt i psyche 2013.05.29, 17:29
[autor]
Dobrze dobrane hormony nie powinny powodować jakichś wielkich faz depresyjnych, a że na początku jest euforia, to nie jest raczej skutek brania leków, tylko zwykłej radości z rozpoczęcia leczenia. :)
na górę strony  

forum / dział

  kontakt@transfuzja.org użwamy cookies »  
fundacja na rzecz osób transpłciowych
 
login

hasło

zapomniane hasłozarejestrujzaloguj