Problem przy SRS

  liczba postów: 15
UWAGA: Forum Trans-Fuzji zostało zamknięte. Tworzenie i edycja postów nie są już możliwe.

Wszystkich forumowiczów zapraszamy pod nowy adres: http://transpomoc.pl
do naszego własnego, społecznościowego, Wolnego Forum Transowego.

Zawartośc starego forum zostanie zapisana i przeniesiona w nowe miejsce w postaci archiwum.

na dół strony  
Problem przy SRS 2013.10.19, 02:05
[autor]
Witam, chcialam sie zapytac czy "Stulejka" moze byc problemem w przeprowadzeniu zabiegu srs ?  
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 03:08
[autor]
imthatgirly pisze:
Witam, chcialam sie zapytac czy "Stulejka" moze byc problemem w przeprowadzeniu zabiegu srs ?  
dolaczam sie do pytania. 

Ile mi wiadomo to ze "Stulejka" powoduje ze nie mozesz dokonca "sciagnac" naskurka na genitaliach, wydaje mi sie ze to nie byl by duzy problem dla dobrego lekarza, ale czekajmy na wypowiedzi innych ;x
zmian: 2, ostatnia: bianqa - 2013.10.20, 17:00
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 12:50
[autor]
Przecież stulejkę się łatwo leczy, wystarczy naciąć lub usunąć napletek. Nie wydaje mi się, by miało to jakiekolwiek znaczenie dla SRS.
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 12:58
[autor]
bianqa pisze:
imthatgirly pisze:
Witam, chcialam sie zapytac czy "Stulejka" moze byc problemem w przeprowadzeniu zabiegu srs ?  
Co prawda takiego problemu nie posiadam, lecz dolaczam sie do pytania. 

Ile mi wiadomo to ze "Stulejka" powoduje ze nie mozesz dokonca "sciagnac" naskurka na genitaliach, wydaje mi sie ze to nie byl by duzy problem dla dobrego lekarza, ale czekajmy na wypowiedzi innych ;x
Napletka nie naskórka :)
To może być problem, bo stosowana obecnie technika polega na wykorzystaniu skóry m.in. z napletka i jest preparowana wzdłuż rowka zażołędnego w stanie jego kompletnego odwiedzenia, a stulejka właśnie to uniemożliwia. Z pewnością będzie to komplikacja i lekarz, który miałby twój SRS wykonywać musi o tym wiedzieć zawczasu. Jeśli chciałabyś to leczyć już teraz, a to może oznaczać leczenie operacyjne to jest wskazane, aby lekarz, który miałby coś takiego robić skonsultował się z chirurgiem wykonującym SRS, aby ten udzielił mu wskazówek jak tego nie spieprzyć.
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 14:50
[autor]
maja_poznan pisze: Z pewnością będzie to komplikacja i lekarz, który miałby twój SRS wykonywać musi o tym wiedzieć zawczasu. Jeśli chciałabyś to leczyć już teraz, a to może oznaczać leczenie operacyjne to jest wskazane, aby lekarz, który miałby coś takiego robić skonsultował się z chirurgiem wykonującym SRS, aby ten udzielił mu wskazówek jak tego nie spieprzyć.
Czyli w skrócie - w Polsce nie da się? :/
Tez mam ten problem ale myślałam, że to nic nie zmienia. Ech
zmian: 1, ostatnia: prolaktynka - 2013.10.19, 14:53
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 16:50
[autor]
No a jeżeli ktoś miał to leczone w dzieciństwie? to i tak już po zabawie, więc... więc myślę, że aż tak tragiczne to też nie jest?
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 17:09
[autor]
wendigo pisze:
No a jeżeli ktoś miał to leczone w dzieciństwie? to i tak już po zabawie, więc... więc myślę, że aż tak tragiczne to też nie jest?
Wydaje mi sie ze tu raczej chodzi o nie leczone. 
w kazdym badz razie wyczytalam ze to godzinna operacja, po operacji mozna Isc odrazu do domu, wiec az tak Zle nie bedzie . 
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 20:08
[autor]
wendigo pisze:
No a jeżeli ktoś miał to leczone w dzieciństwie? to i tak już po zabawie, więc... więc myślę, że aż tak tragiczne to też nie jest?
Z pewnością nie jest to okoliczność uniemożliwiająca SRS, może mieć wpływ na efekt kosmetyczny. Dr. Chettawut na swojej stronie coś wspomina o wpływie obrzezania na efekt:

http://www.chet-plasticsurgery.com/?page_id=684

"The pink colored tissue along the vulva vestibule as well as the inner side of labia minora can be always be achieved if patients are not circumcised."
"Różowa tkanka naokoło przedsionka pochwy jak również na wewnętrznej stronie warg sromowych mniejszych może zawsze być osiągnięta jeżeli pacjentka nie była obrzezana"

Ponieważ leczenie operacyjne stulejki może oznaczać usunięcie części lub całości napletka to jest to nic innego jak obrzezanie (pełne lub częściowe, że tak to określę). Tym samym należy doktora uprzedzić, żeby nie szalał ze skalpelem i wykonał zabieg w możliwie zachowawczy sposób.
Jeśli ja bym miała taką sytuację to zrobiłabym zdjęcie i wysłała pytanie np. do Chettawuta, żeby się wypowiedział jak taki zabieg przeprowadzić.
Chociaż jeżeli ma się w planach SRS, to myślę, że lepiej zostawić tak jak jest, bo wtedy chirurg od SRS zrobi to po swojemu i pewnie z minimalną lub bez utraty tkanek.
zmian: 1, ostatnia: maja_poznan - 2013.10.19, 20:09
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 20:20
[autor]
yyy a może popytajcie się lekarzy a nie oświeconych m/k przed operacją? Ja czytałam w internecie, że jak się zatnę papierem w palec i wyjdę z "otwartą raną" na dzielnie to mogę się zarazić HIF'em. o_0 Wysłanie listu z paroma zdaniami do losowego chirurga od srs nie zajmie więcej czasu niż napisanie tutaj posta, a odpowiedź będzie od kogoś kto się na tym po prostu zna. 
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 20:35
[autor]
lifenewyorkbabycola pisze:
yyy a może popytajcie się lekarzy a nie oświeconych m/k przed operacją? Ja czytałam w internecie, że jak się zatnę papierem w palec i wyjdę z "otwartą raną" na dzielnie to mogę się zarazić HIF'em. o_0 Wysłanie listu z paroma zdaniami do losowego chirurga od srs nie zajmie więcej czasu niż napisanie tutaj posta, a odpowiedź będzie od kogoś kto się na tym po prostu zna. 
Przeczytaj odpowiedzi w wątku. Potem komentuj.
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 22:13
[autor]
maja_poznan pisze:
Chociaż jeżeli ma się w planach SRS, to myślę, że lepiej zostawić tak jak jest, bo wtedy chirurg od SRS zrobi to po swojemu i pewnie z minimalną lub bez utraty tkanek.
Gorzej jeśli SRSu się w perspektywie w ogóle nie ma (Gdańska się boję - za dużo wypadków a na Tajlandię/Amerykę raczej nigdy nie będzie mnie stać) i ma się problemy z higieną w tamtym miejscu ;/
zmian: 2, ostatnia: prolaktynka - 2013.10.19, 22:14
Re: Problem przy SRS 2013.10.19, 23:22
[autor]
maja_poznan pisze:
bianqa pisze:
imthatgirly pisze:
Witam, chcialam sie zapytac czy "Stulejka" moze byc problemem w przeprowadzeniu zabiegu srs ?  
Co prawda takiego problemu nie posiadam, lecz dolaczam sie do pytania. 

Ile mi wiadomo to ze "Stulejka" powoduje ze nie mozesz dokonca "sciagnac" naskurka na genitaliach, wydaje mi sie ze to nie byl by duzy problem dla dobrego lekarza, ale czekajmy na wypowiedzi innych ;x
Napletka nie naskórka :)
To może być problem, bo stosowana obecnie technika polega na wykorzystaniu skóry m.in. z napletka i jest preparowana wzdłuż rowka zażołędnego w stanie jego kompletnego odwiedzenia, a stulejka właśnie to uniemożliwia. Z pewnością będzie to komplikacja i lekarz, który miałby twój SRS wykonywać musi o tym wiedzieć zawczasu. Jeśli chciałabyś to leczyć już teraz, a to może oznaczać leczenie operacyjne to jest wskazane, aby lekarz, który miałby coś takiego robić skonsultował się z chirurgiem wykonującym SRS, aby ten udzielił mu wskazówek jak tego nie spieprzyć.
Otóż przy wykorzystaniu mojej super mocy-czytania jestem w stanie wywnioskować, IŻ mamy do czynienia z JEZUSEM SRS która objawi nam prawdę, szczerą i jedyną. Szanowna koleżanka zaraz stanie na klifie i z 2 wagin które posiada w dłoniach obdarzy nimi całe społeczeństwo m/k poprzez cud. A tak na serio, to o to jak będzie wyglądać zabieg/pytania/obawy KIERUJEMY do lekarza. Rozumiem, że pytanie było skierowane do osób które miały stulejkę i przeszły SRS. Skoro takich osób nie ma na forum, możemy jedynie domyślać się co i jak. W dodatku co lekarz to inna praktyka.. 
zmian: 1, ostatnia: lifenewyorkbabycola - 2013.10.19, 23:26
Re: Problem przy SRS 2013.10.20, 10:12
[autor]
imthatgirly pisze:
Witam, chcialam sie zapytac czy "Stulejka" moze byc problemem w przeprowadzeniu zabiegu srs ?  
Nie wiem ile masz lat. Ja w wieku 15 miałam stulejkę. Przez ponad rok rozciągałam sobie napletek i problem minął ;)
Gorzej jak masz zrośniętą skórkę napletka z żołędzią - to wówczas tylko operacja.
Re: Problem przy SRS 2013.10.20, 17:03
[autor]
magenta pisze:
imthatgirly pisze:
Witam, chcialam sie zapytac czy "Stulejka" moze byc problemem w przeprowadzeniu zabiegu srs ?  
Nie wiem ile masz lat. Ja w wieku 15 miałam stulejkę. Przez ponad rok rozciągałam sobie napletek i problem minął ;)
Gorzej jak masz zrośniętą skórkę napletka z żołędzią - to wówczas tylko operacja.
14 :pNie wiem jak ty Imthatgirly, ale to nie jest skomplikowana ani droga operacja wiec ja, ja poprostu przed SRS zrobie 
No moglaby zejsc, tyle ze ja nic nie "rozciagam" i nie mam zamiaru  . 
na górę strony  

forum / dział

  kontakt@transfuzja.org użwamy cookies »  
fundacja na rzecz osób transpłciowych
 
login

hasło

zapomniane hasłozarejestrujzaloguj